Weer op weg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Weer op weg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Weer op weg

Door: Anna Buenhombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

07 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

We gaan weer op pad maar niet voordat Henk tijdens het diner dapper 2 pepers in zijn geheel opeet. Eerst nog wijs kijken maar dan ontploft hij en wordt geheel rood en. riest zo,n beetje, steekt in een keer het hele portie steamed rijst in zijn mond en de volgende dag heeft ie natuurlijk last van een schraal sterretje. De route is weer enig en de vestjes en truitjes hoeven zeker niet meer aan smorgens vroeg. We slapen in een prachtig resort met een groot zwembad. We komen in de buurt van Bangkok en het wordt xrukker op de weg. Het zwaaien en duimen opzteken gaat onverminderd door. Henk wacht boven op een heuvel op me, vlak voor hem stopt een auto, een amn stapt uit en telt op zijn vingers, 1,2,3,4 enz. hij lacht er uitbundig bij. Henk zegt 65 en de man knikken lachen duimen omhoog en stapt weer in zijn auto en rijdt weg al zwaaiend en Sawadee roepend. Morgen komen we echt in de buurt van Bangkok, omdat B ontzettend druk is gaan we prob eren om met een van vanaf hotel in de buurt van vliegveld naar hotel gebracht te worden vanwaaruit we langs de floating markets kunnen fietsen, ook leuk! Sawadikaa

• 07 Februari 2013 - 12:00

Frans, Rianne, Buurvrouw B:

Vanochtend weer even met jullie belevenissen meegelezen."Never a dull moment" zeggen de engelsen, maar jullie kunnen er op z'n Hollands ook wat van: een saaie vakantie dag ? Nog nooit meegemaakt !! Begrijp uit het laatste bericht dat jullie, figuurlijk, al weer bijna op het vliegveld zitten. Uitbuiken van het fietsen ? of gaan jullie nog een rondje rond Bangkok doen ?! Jullie hebben tenslotte nog een dag of tien voordat het vliegtuig vertrekt. Nou ja, ik lees het volgende week wel weer !

• 07 Februari 2013 - 21:46

Marian Kosterink:

Harstikke fijn dat jullie nog zoveel plezier er in hebben om de tandjes rond te krijgen.
    Henk ik raad je aan om toch maar meer te gaan eten anders herkennen we je niet meer zou toch jammer zijn als we je zo maar voorbij lopen.Nog een paar lekkere dagen en mooi weer toe gewenst het is hier prut.

• 09 Februari 2013 - 10:18

Kaenjan:

mafklapper je gaat toch geen rode pepers eten, heb je dan nog steeds niets geleerd van die frikadelwedstrijden? baked rice is het advies.
    Gisteren was mooi, de wensballon werd nog genoemd door Bert, er waren mooie bloemen, goede sfeer, alle broers en zus van ons waren aanwezig, fijn dat Mariette er was, TB deed het goed hoor.
    liefs ka en hou Henk weg bij gevaarlijke evenementen.

• 09 Februari 2013 - 16:56

Willy Snel-bestebroer:

Hoi Anneke en Henk,

't Begint op te schieten voor jullie, maar ook voor ons. Wij vliegen morgenochtend naar Phuket (als de vliegtuigen tenminste gaan. Ja, het sneeuwt hier inmiddels al de hele middag en er ligt een aardig pak sneeuw. Maar hopen dat dat morgenochtend weg is, zodat de vliegtuigen op tijd kunnen vertrekken.

Lees dat jullie veel plezier hebben en er al heel wat kilometers op hebben zitten. En Henk pepers eten.... Anton deed dat ook eens en hem werd geadvisieerd brood te eten, blussen met bier of water helpt niet. Nou ja.... misschien doe je het de volgende keer niet weer.

Ook heel leuk om foto's van jullie te zien. Dan begint het extra te kriebelen.

Wij kijken erg uit naar onze fietstocht naar het zuiden. We wensen jullie nog fijne dagen en spreken elkaar in maart wel weer in Kortenhoef.

Groetjes, Anton en willy

• 09 Februari 2013 - 20:43

Ka En Jan:

Ha Anna, bij jullie is het nu 10 februari en je bent jarig hoera! Hartelijk Gefeliciteerd.
    Nu je 50 bent geworden wordt het allemaal wel een beetje anders en als je 60 70 of 80 wordt, ga je helemaal wel anders piepen.Heeft Henk een mooie Sara pop voor je gemaakt, een ouwe Thaise huttenzitter, voor naast hem op het bankje met uitzicht op de oceaan??
    Nog heel veel plezier op de fiets en een hele leuke, onvergetelijke dag toegewenst in de hitte van Thailand.
    liefs Ka en Jan

• 10 Februari 2013 - 11:13

Joop En Ria:

Hè An van Harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag en Henk ook van Harte maak er een fijne dag van .Nog veel fiets plezier .
    De Hartelijke groeten Joop en Ria

• 10 Februari 2013 - 13:02

Ton En Agnes:

Hallo An van harte gefeliciteerd!!!! (en ome Henk natuurlijk ook). Geen verjaardag in de sneeuw maar gewoon lekker in tropisch oord. Fijne dag en geniet van de laatste dagen.
    Nog veel plezier!
    Ton en Agnes

• 11 Februari 2013 - 07:55

Kaenjan:

He, ik wil de foto's van je verjaardag zien, hoe is het? vr.gr.ka