Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Anna Buenhombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

16 Februari 2013 | Thailand, Hua Hin

We vertrekken en moeten ons door een kudde apen doorworstelen,van die kleinere agressievige aapjes maar het is Valentineday en dus lukt het. Alle popjes kopen of lopen met rose bloemetjes en beertjes enz. We fietsen weer langs zee, de route vanaf Bangkok is vlak en dus schieten we elke dag goed op, we trappen lekker door. We fietsen naar Cha-am en soort Zandvoort. We komen aan in Hua Hin het eindpunt zonder ongelukken en pech. We scoren dozen om de fietsen weer in te kunnen pakken bij een fietsenwinkel en als echte toeristen nemen we een voetenspa, na afloop zijn onze voeten schoon en zacht maar de visjes schreuwen om rennies. Voor het eerst sinds weken zitten we op houten stoelen met een kussentje, we eten op de nightmarket en Henk eet garnalen zo groot als bultruggen.
Henk heeft na het verlies van zijn fietsbril een heuse pilotenbril gekocht en hij lijkt op Lee Towers the King himself. Op het strand van Hua Hin komt de hele zomereditie vd Wehkamp al wandelend voorbij en zowaar ook een fortuneteler, how can I resist, het komt allemaal goed en volgende maand zelfs al ben ik ook helemaal van mijn rugklachten af.
Morgen nog een centimeter of 10 naar het andere hotel fietsen voor de laatste naqcht en we zijn blij dat we goed zijn aangekomen en in de meeste gevallen ook wat zijn afgevallen.
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties en tot dinsdag, heel veel liefs Henrico en Annie

• 16 Februari 2013 - 06:24

Rolinka:

Groetjes Rolinka!!!!

• 16 Februari 2013 - 12:48

Joop Goedemans :

Fijn te lezen dat het allemaal soepel is verlopen, geniet van de laatste nacht, goede terug reis.
    Groetjes van Joop en Emma

• 16 Februari 2013 - 13:59

Karin En Jan:

Ha Anna en Henk, fijn hoor eind goed al goed. Leuke foto, jullie zien er allemaal goed uit, behalve Henk dan met die gekke fanatieke Thaise coupe, haha.
    liefs Karin en Jan en we gaan ervan uit dat de vliegreis ook voorspoedig zal verlopen.

• 16 Februari 2013 - 16:02

Marian Kosterink:

Nog even dan zit jullie weer thuis op de bank naar jullie verhalen en foto`s te kijken. Ik zelf val hier ook af door mijn kloppende neus weinig trek. Toch nog ergens goed voor.
    hele fijne terug reis en zie jullie weer in holland.

• 16 Februari 2013 - 17:06

Edith:

Goede reis!!!

• 16 Februari 2013 - 17:36

Jim:

Hahaha, wat ga ik jullie verhalen nu al missen!!!!

Gelukkig kan ik jullie dan wel snel weer "live" aanschouwen, ben benieuwd naar Henk's militaire kapsel, goeie zaak.....

En die bril; " ree ben, riel number one" waarschijnlijk, mooi hoor.

Annie, jij geeft zelfs Azie extra kleur!!! Fijn dat je rug ook weer in orde komt, volgende maand al?!

Als iedereen geweest is en de rust weer is neergedaald zie ik jullie vast weer,

geniet van je laatste dagen en hereniging met kids en kleinkids,

Goeie reis, Shalom, Jim.

• 17 Februari 2013 - 19:05

Jeanne:

wat een geweldig reisverslag en prachtige foto's. We hebben genoten.
    Wij waren in de tussentijd ook op vakantie zonder wifi, maar het was de moeite waard om 3 dorpen verderop er naar te zoeken om jullie verslagen te kunnen lezen en de foto's te kunnen bekijken.

Fijn dat alles goed gegaan is en behouden terugkomst gewenst.

Lieve groet, jeanne en antoon