Op pad - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Op pad - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Op pad

Door: Anna Buenhombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

04 Januari 2015 | Indonesië, Ubud

Op naar Tanah Lot. Eerste ochtend altijd ietsje stress, wat moet waarin en welke tas aan welke kant, zitten de flippers er goed op, maar daar gaan we dan. We fietsen al gauw langs rijstterrassen, want de weg is heuvelig. Zo blij dat de versnellingen van mijn Master het goed doen. De weg is niet heel breed maar wel heel druk en ook bij de tempel Tahan Lot is het een mierennest. Ooit toen we er waren waren we met ongeveer 30 man en kregen we de zegen en handje rijst op ons voorhoofd geplakt, maar daar is nu geen sprake van. Een beetje Balinese Hindoe gaat de eerste drie dagen van het jaar naar een gerenomeerde tempel om geblesst te worden en te offeren. Op weg naar Ubud is het bewolkt, thank you goddes, want het zou anders best warm zijn. Bij het koffietentje lopen blauwe en rose geverfde kuikentjes, het lijkt snotverkoffie wel Pasen. Er valt af en toe een best wel heftige tropische regenbui. De wifi is niet overal opperbest dus het soms wel ff duren voor we weer wat laten horen.

• 04 Januari 2015 - 08:37

Ingrid:

hallo, na al die jaren is het rijst waarschijnlijk ook...groetjes

• 04 Januari 2015 - 11:06

Paul En Muriël :

Hi buren,
    Gelukkig nieuwjaar en een hele mooie reis gewenst!!
    Groetjes van nr 22

• 04 Januari 2015 - 11:23

Erna Bloemhard:

Jaren geleden ook geweest met de kinderen. Toen liepen er zoveel aapjes!! Nu nog??
    In ieder geval nog veel plezier!,

• 04 Januari 2015 - 12:06

Fred:

Lieve Vrienden,
    Moeder Lien en ik, genieten wederom van jullie (Anna) verslaggeving.
    groet!

• 05 Januari 2015 - 15:33

Ton:

Hola,
    Gewoon rustig aan doen en na een weekje vind je de temperatuur al wat aangenamer.Het is in ieder geval beter dan hier in Hollanda.
    groet,

Ton & Marian