nog ff wat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu nog ff wat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

nog ff wat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

10 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

Ome Henk zijn rug is na zijn rug dagenlang met betadinepelisters te hebben afgeplakt (ja To we hebben naar je geluisterd en het was ook echt erg als die kraters) wer redelijk hersteld, wel zijn er onduidelijke plekken in de lakens gekomen. Annie werd smorgens verblijd met slingers op haar tassen, toch jarig, en heeft een beeldig Thais bonbon schaaltje op Thaise pootjes gekregen. We zijn langs latex fabriekjes gefietst en palmoliefabriekjes en komen onderweg vogelzing contests tegen bizar Welke vogel het mooist en langst kan zingen, knappe jury die dat kan bepalen.
Tjok Dee!!

• 10 Februari 2010 - 10:33

Ton Schouten:

Lieve Anneke,

In de eerste plaats natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jullie vorige reisverslag gelezen hebbende vraag ik me af of jullie geen zonnesteek hebben opgelopen. Het lijkt een beetje op een groepje doorgedraaide mid-life-ers die het noodlot aan het tarten zijn. Ik ben al zeer onder de indruk van jullie fysieke prestaties. Dat hoef je echt niet meer te bewijzen. Dus doe een beetje rustig aan in die bloedhitte en hou het heel. Ik ben blij dat het met Henk z'n rug weer beter gaat. Die opmerking over de latex-fabriekjes doet me vermoeden dat hij zijn oude hobby weer aan het oppakken is. Dames, dames laat u niet bedotten, koop de orginele Henk Goedemans......

Groetjes Ton en Agnes Schouten

• 10 Februari 2010 - 11:54

Karin Van Der Werf:

GEFELICITEERD HET MET JE 21 STE VERJAARDAG.
    GROETEN KARIN

• 10 Februari 2010 - 12:25

Nico En Nel Giling:

Al kennen wij Annie niet ondanks willen wij jou van harte feliciteren.
    Wim en Ingrid kunnen wel vertellen (ben je daar nieuwsgierig naar???) wie of wij zijn. Verre kennissen, fam. van Abe en Hetty die het erg leuk vinden om jullie zo te volgen, wat een belevenis en zooooooo warm. De extra kilo's (als jullie die hadden???) zullen er wel afgefiets worden met deze barre omstandigheden. Heel veel fietsplezier nog toegewenst, Nico en Nel

• 10 Februari 2010 - 12:31

Edith:

Lieve Anneke,gefeliciteerd met je verjaardag!!Dit zal wel te laat aankomen, maar beter laat dan niet? toch? Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!?groetjes voor allemaal.

• 10 Februari 2010 - 12:31

Joop Stijvers:

An van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag en nog een goeie fiets reis met je mede vakantie gangers groeten joop

• 10 Februari 2010 - 13:34

Ger En Jorien:

Lieve Anneke,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we nemen er een op je.
    Leuk jullie reisverhalen te lezen, dan weten we in ieder geval wat jullie meemaken, nog veel fiets plezier en geniet ervan.(

• 10 Februari 2010 - 13:42

Ger En Jorien:

Lieve Anneke,

van hart gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan, het is leuk jullie verhalen te lezen zo krijgen we een beetje indruk hoe jullie dat meemaken.prachtig
    Groeten aan allen en nog een mooie tijd daar en veel fietsplezier

Liefs, Jorien en Ger

• 10 Februari 2010 - 16:54

Joop G:

Halo Annie,

Lang zal ze leven lang zal ze fietsen.
    Van harte, en dikke zoenen.
    en natuurlijk nog vele jaren in goede gezondheid en goed gezelschap.
    je verhalen zijn leuk om te lezen en krijgen een goede indruk van jullie reis.
    groeten ook aan rest van de groep.

Groetjes Joop en Emma

• 10 Februari 2010 - 19:53

Astrid:

Hartelijk GefeliciTAART met je verjaardag Anneke,
    ook namens Roger en Bernadette en de buren Ada en Nico, we hebben op je geproost en een feestmaal gegeten, van de buren kreeg ik bloemen voor jouw verjaardag ik zal er van genieten, de katten zijn dol op tulpen heb ik gemerkt, ik geef ze wel een extra snoepje want die feestmutsen waren geen succes, nog veel fietsplezier

• 10 Februari 2010 - 22:31

Cor:

nog vele jaren in goede gezondheid je hebt me zou wat al ingehaald (lol)

• 11 Februari 2010 - 08:10

Patrick:

Beetje laat maar toch nog van harte Anna

Ben erg jaloers op jullie mooie reis ik hoop dat als ik wat ouder ben ook zo iets mee te maken HA HA

Geniet he Gr hetty patrick en de kids

• 11 Februari 2010 - 19:54

Paul En Yvonne:

Gefeliciteerd voor jou Anneke!!!!

• 11 Februari 2010 - 20:00

Paul En Yvonne:

Leuk leuk, wat een belevenis we genieten van jullie verslag!!
    Het is dus gelukt, Ingrid
    Veel fietsplezier nog voor jullie en mat jezelf niet te veel af.

• 13 Februari 2010 - 17:49

Karin Van Der Werf:

Jan denkt dat jullie sneeuw krijgen aan de bewolking te zien?
    Of is het warm?
    groeten KArin en Jan