Genieten van zon zee en wind - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Genieten van zon zee en wind - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

18 Maart 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is hier op het eiland echt genieten en ome Henk zal zeker geen spijt hebben van zijn verschrikkelijke 2 uur zeeziekte hij heeft voor de terugreis dan ook wat pilletjes gehaald. Ingrid en Anneke hadden wel een beetje angst toen we met een maleis gezinnetje naar Coral iland gingen om te snorkelen de golfjes waren dan ook niet voor de poes, maar ook deze reis was zeer de moeite waard daar we wel 20 meter zicht hadden in de wonderbaarlijke onderwaterwereld. Jammer dat An lek gestoken is op het strand terwijl zij haar fietsbroek aan het wegbruinen was. Ikzelf heb de stoute schoenen aangetrokken en een duikje gemaakt met een aardige duikinstructrice waar ik de ramen ook nog even afgekit heb want dat blijft toch een aparte handigheid.
Helaas begonnen de billen weeer wat kuren te vertonen maar in het ziekenhuis op het eiland krijg je voor 15 ringit een hele zak vol anti biotica en daar we morgen weer gaan fietsen komt dat goed uit in verband met de doping. De conditie is top dus peter en carlo en john maken jullie je borst maar nat.
Voor de kleinkinderen nog 1 pakje uitpakken en dan zijn de oma's en opa's weer thuis.
Knuffel en groeten Annie Henk Ingrid en Wim

• 18 Maart 2010 - 10:12

Karin En Jan:

Beste mensen,
    Wat geweldig allemaal. Toch wel zorgwekkend dat je antibiotica moet slikken voor je billen, Silverbear, doe svp voorzichtig. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Nou ja, ik weet niet wat dat is "de ramen van een duikinstructrice dichtkitten", maar dat lijkt me inderdaad wel iets bijzonders.
    Behouden vaart, zal ik maar zeggen, en behouden thuiskomst. (nog 9 uur "zitten" in een vliegtuig met zere billen is ook niet niks.
    groeten Karin en Jan

• 18 Maart 2010 - 10:13

Karin En Jan:

Beste mensen,
    groeten Karin en Jan

• 18 Maart 2010 - 18:35

Edith:

Als die pilletjes tegen reisziekte helpen bewaar er dan een paar voor mij!! Ik heb nog geen pilletjes ontdekt die helpen!! Sterkte met de overtocht en ik hoop voor Henk dat deze wel werken!!

• 19 Maart 2010 - 12:38

Hetty:

Heerlijk dat jullie zo genieten en vooral de prachtige uitzichten onder water, er gaat dan toch een bijzondere wereld voor je open.Ik hoop dat je nog wel kunt fietsen met je ongemakken. Kijk je uit met je gedokter. De lente komt hier langzaam op gang, sneeuwklokjes, krokussen en viooltjes en af en toe de warmte van de zon. Heerlijk! Ook weer werk aan de tuin, natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken. Halen jullie wel op tijd het vliegtuig want de eieren moeten toch verstopt worden. We kijken naar jullie uit,maar eerst nog een hele goede vlucht gewenst. Liefs Abe en Hetty