happy new year - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu happy new year - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

happy new year

Door: anna buen hombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

31 December 2012 | Thailand, Ubon Ratchathani

Sawadieka!
Na een reis van 30uur aangekomen in Ubon Rachantani! Heerlijk weer weer hier zelfs frissig in the evening. De fietsen zitten in elkaar en doen het prima en vanavond grande party in het hotel. De Kerststemming zit er hier nog lekker in en al het personeel loopt met een Kerstmannenmuts. Vanwege oud en nieuw gaan we overmorgen pas echt van start.
Allemaal een hele goede jaarwisseling en Tijn we kijken naar je vuurwerk hoor! Happy newyear!

• 31 December 2012 - 12:40

Rolinka:

Ik was te laat met bellen en appen...had me een dag vergist...zie dat jullie zijn aangekomen. Wens jullie een hele gezellige jaarwisseling...en een gezond en liefdevol 2013...ga jullie volgen en af en toe natuurlijk ook wat schrijven.
    Erna en leon zijn vanmorgen teruggekomen, en zijn vanavond hier. Marijke de blonde pop zou ook komen, maar die wil het liefst nu haar verkering voor de zoveelste keer uit is alleen thuis blijven. Wij gaan eerst ff bij Marjolein en Pascal koffie drinken, Pas gaat bollen en flappen bakken...en daarna hierheen en lekker op de bank met bubbels en hapjes.
    Liefs en tot horens
    Ro xx

• 31 December 2012 - 14:07

Joke & Pieter:

Zo, jullie waren een mooi poosje onderweg zeg!
    Maar dan heb je ook wel wat.
    Hier ook mooi tijd voor t,weer van t,jaar, maar wind en regen liggen op de loer voor de jaarwisseling.
    Chris en Ria komen vanavond naar ons toe. (mini Bronbeek)
    Ook voor jullie straks een prettige jaarwisseling, geluk en vooral gezondheid voor 2013 (en de jaren daarna, natuurlijk!).
    En voor straks,.......fietsen en genieten.

Joke en Pieter

• 31 December 2012 - 15:45

Wim En Yvonne Mallorca:

Heeeeeee Kortoef

Ik ben NEt klaar met de appelflappen en Oliebollen ( moet zelf bakken want hier is NADA)
    Vanaf deze site Veel plezier en goedereis naar het nieuwe jaar , veel MAZZELTOV
    Saludos y una Brazo muy fuerte

Wim en Yvonne

• 31 December 2012 - 17:06

Dino:

Hey kanjers,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Neem jullie rust vandaag nu het nog kan :-)
    Ik ben benieuwd naar jullie avonturen en zal jullie op de voet volgen.

Heeeeel veeeeeel genieten daar en tot snel!

Liefs,

Dino

Henk . . . een 16GB kaartje voor in jouw telefoon kost hier ca 25 euro

• 01 Januari 2013 - 08:57

Jim:

Yo bikers, jullie klinken klaar voor een vers avontuur! Bon anja nobo! Hier was de jaarwisseling bar, boos en nat..... Toch is het gelukt en ook in Hilversum was het vuurwerk van Tijn goed te zien.... Wat hebben jullie gegeten ter vervanging van de olieballen? Bon voyage, lekker trappen en laat ons weer meegenieten,
    Shalom, Jim en meiden.

• 01 Januari 2013 - 11:11

Joop Ria:

Henk en Annie een heel gelukkig en gezond 2013 en veel trap plezier. Hier in Hilversum was het ook een spetterend uiteinde bij Jack e n Flory met geweldig vuurwerk groetjes en we blijven jullie volgen Joop en Ria

• 01 Januari 2013 - 14:27

Frans, Rianne, Buurvrouw B.:

Anneke en Henk,

vanuit een inmiddels weer zonnig Kortenhoef (het heeft vannacht en vanochtend flink gegoten) de allerbeste wensen voor 2013. Wij kijken vol belangstelling uit naar jullie reisverhalen. Jullie fietstrip staat op het punt van beginnen. Geniet ervan en hou de stuurtjes daarbij recht. Tot mails,

Frans, Rianne, buurvrouw B.