De eerste 50km zitten erop - Reisverslag uit Phibun Mangsahan, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu De eerste 50km zitten erop - Reisverslag uit Phibun Mangsahan, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

De eerste 50km zitten erop

Door: anna buen hombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 Januari 2013 | Thailand, Phibun Mangsahan

Oud en Nieuw bestaat hier uit grande party,s. Overal zijn grote feesten en buffetten. Het kan niet op maar moet op. Even voor 12 uur snachts zien we op de tv een klok en een plek in Bangkok, dan barst daar het vuurwerk los en in Ubon Rachantani reageert verder niemand al het feesten gaat gewoon door maar niemand wenst elkaar gelukkig nieuwjaar. In het hotel zijn nu alle Chang biertjes en de karafjes witte wijn op.
Maar. nu zijn we dan begonnen, het weer is prima en Henk heeft een nieuw fietsmantelpakje en de offertjes hangen weer aan de fiets. Over 2 dagen zijn we in Laos en daar hebben we veel minder bereik. We hebben het wel gezellig met zijn vieren en Henk en Joost doen voor elkaar niet onder, dat is nog maar het beste Dus dit is weer ff laatste bercihtje. Agnes hartelijk gefeliciteerd!

• 02 Januari 2013 - 15:25

Marian:

Haartjes van ome Henk strak fietspakkie strak. Henk is hele maal weer het mannetje. De start ziet er goed uit veel plezier.

• 02 Januari 2013 - 19:51

Willem Van Der Molen:

Het lijkt speedy gonzales wel. En was het alleen haar knippen.......

• 02 Januari 2013 - 20:29

Agnes:

hallo Lieve Henk en Anneke,

Jullie ook de allerbeste wensen voor 2013 en het kan haast niet mooier van start gaan met weer zo'n fantastische reis voor de boeg. Wat lief dat jullie toch nog aan mijn verjaardag gedacht hebben.Wij zullen morgen een borrel op jullie nemen!
    Henk... rook je na deze 50 km al zo sterk dat zij al een mondkapje nodig hadden????
    Geniet ervan en een hele mooie reis. Wij blijven jullie volgen.

liefs Ton en Agnes

• 03 Januari 2013 - 18:10

Roos:

Hier zijn we het nieuwe jaar goed ingegaan en heeft Tijn tot half 2 vuurwerk afgestoken en nog was het nog niet klaar!! (de buren wel klaar met ons;-))
    Dikkie Dik hangt samen met Leentje in de gordijnen dus die hebben het helemaal leuk samen! Pien werd vanmorgen wakker en vroeg waar Opa Heet was......Tijn heeft toen even uitgelegd dat jullie inderdaad ergens waren waar het erg heet is, dus vanaf nu zijn jullie opa en owa heet.
    Nou have fun!!