Henk heeft last van zijn tanden - Reisverslag uit Amphoe Aranya Prathet, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Henk heeft last van zijn tanden - Reisverslag uit Amphoe Aranya Prathet, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Henk heeft last van zijn tanden

Door: Anna Buenhombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 Januari 2013 | Thailand, Amphoe Aranya Prathet

De laatste malariapil is geslikt En ik mag voorop fietsen het eerste uur smorgens. Hij vraagt aan me of ik wel een beetje om mij heen kinjk of aan het verdapperen ben. Boven op een klimmetje. juicht de politie ons toe alsof we als Belgen de o loop van het volk fietsen. Sowieso worden we onderweg aangemoedigd en op de foto gezet. De thai hebben een groot gevoel voor humor als we langs fietsen en ze ons toeroepen en wij als antwoord sawadikaa roepen horen we ze honderd mtr verder nog bulderen van het lachen.
We fietsen algs de Cambodjaanse grens van Ban Bueng Charoen naar Tha Praya en weer door naar Aranyaprrathet. We fietsen langs een onbeperkt aantal vorstvrije meertjes over landelinjke wegen, goedeen slechte en onverharde wegen, maar reuze leuk. Ook de afterparty met zijn vieren is steeds weer een succes. Henk heeft aan het einde van een cag last van zijn tanden, maar gelukkig niet van zijn implantaten. Bij heeft bij een tempel 4 grote tanden gekocht, 2 voor zijn neefdraaimaatje Gerrit en 2 voor hemzelf. Eerst had hij nog spijt dat ie niet de allergrootste tanden had gekocht, maar nadat ie een hele dag met 4 kilo extra geklommen heeft wil hij deze weggooien of. indt hij. moeten we eigenlijk allemaal 1 tand nemen.

• 24 Januari 2013 - 08:38

Frans, Rianne, Buurvrouw B:

Omdat de dooi hier aanstaande zondag pas in zal vallen (voor komende woensdag worden al weer temperaturen van rond de 11 graden in de plus verwacht (!!??) hebben wij ons maar even verdronken in jullie warme reisverhalen. Verspeelde bril, het schnitzel paradijs, de goddelijke Heineken tempel, de "net niet" zwembad belevenissen met "vlekjes wegwerken" om er maar een paar te noemen, hebben ons weer een mooi inkijkje gegeven in jullie fietsvakantie beslommeringen. Goed bezig jullie !!

• 24 Januari 2013 - 09:02

Gerrit :

Sawadika

Klinkt goed zon kreet zeg en wat een verhalen zo we hebben het
    Hier niet over een rustige strandvakantie zo te lezen. Erg leuk hoor om
    Te lezen iedere keer en Henk jij bent goed bezig zeg dat wordt weer
    Spannend tand draaien. Ik had van de week ook nog een tand in m'n
    Hand maar die was van Bram en was echt te klein om wat mee te doen.
    Geniet er van dan doen wij dat ook via deze weg.

Groetjes Gerrit