zie Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu zie Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

zie Krabi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

07 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

zie Krabi

• 07 Februari 2010 - 10:55

Marian Kosterink:

hallo thailand

het laaste verslag is hier niet op het beeld verschenen. Ben heel benieuwd wat voor mooi verhaal dat was. Het is wel te zien en te horen dat jullie er van genieten.

• 07 Februari 2010 - 12:22

Edith:

Ga zeker (proberen) te bellen het laatste verslag is ergens onderweg blijven hangen denk ik er staat zie krabi?groetjes en veel plezier!

• 07 Februari 2010 - 13:50

Hetty:

Dacht dat het aan mijn computerkunsten lag, maar ook bij ons is jullie verslag niet doorgekomen . Liefs uit De Goorn.

• 07 Februari 2010 - 14:57

Nico En Nel Giling:

Op het laatste nieuwsbericht (15.00 uur)hoorde wij van een grote storing bij de K.P.N. die waarschijnlijk in heel Nederland merkbaar zal zijn, misschien is daardoor het laatste bericht niet door gekomen. We kunnen nog even gissen naar jullie laatste belevenissen. Erg leuk... zover weg... en toch zo dicht bij! ook wij wachten af, Nico en Nel

• 07 Februari 2010 - 18:16

Bert En Willy:

Ook bij ons verslag. Dus waarschijnlijk door storing bij KPN. Wij wachten op de volgende. Veel plezier.

• 07 Februari 2010 - 18:40

Jim:

Waaahaa wat ben ik weer jaloers!! Jullie zien er nog strijdlustig genoeg uit voor de komende weken!! RESPECT.

Veel plezier, van H.'s reservetepels heb je toch wel foto's gemaakt? Shalom en veel fun, oud buurjongetje.

ps vorig weekend even op Bonaire geweest, te kort, te leuk......

• 07 Februari 2010 - 23:10

Natasja:

hey vakantiegangers,

jammer dat we dit reisverslag niet kunnen lezen...mischien teveel zonnebrand op het toetsenboord gemorst??

we hopen dat jullie het nog naar jullie zin hebben en het nog uit houden met fietsen met dat tropische klimaatje

broeien was erg gezellig hoor!! maare...wim werd wel erg gemist, maar zijn plek werd erg goed vervangen door bert!!
    alles goed georganiseerd en was weer een geslaagd feestje in de doelen

rustig aan...let op elkaar..enne...goed blijven insmeren he mams

liefs de meiden

• 08 Februari 2010 - 14:12

Hennie Jeanette:

Hallo ik dacht dat het aan mij lag dat er geen verslag bij zat, dus toch niet, maar jullie genieten daar wel lekker en gelijk heb je wij zijn nu weer even thuis maar ik vindt het heel koud hier, vanmorgen het blad voor even weggehaald maar handschoenen aangedaan zo koud vind ik het groetjes

• 09 Februari 2010 - 17:19

Wim & Tineke:

Hee Annie, van harte gefeliciteerd laat je maar eens lekker verwennen vandaag. Wij nemen er eentje op je gezondheid. Groetjes aan de club !

• 09 Februari 2010 - 17:28

Ricardo:

Hey tante Annie van harte gefeliciteerd. Iedereen nog veel plezier en handjes boven op het stuur en goed blijven drinken.(ook s`avonds)

• 09 Februari 2010 - 19:01

Saskia En Martin:

Hey reizigers
    Ik heb nu pas ingelogd op jullie site (schande). Wat een avonturen.
    Heel hartelijk gefeliciteerd alvast en goede voortzetting. We volgen jullie

• 09 Februari 2010 - 20:58

Ria En Chris:

Hallo vacantiegangers. We genieten volop van jullie mooie verhalen. Anneke van harte gefeliciteerd, veel gezelligheid met elkaar.Jammer dat we jullie laatste verslag niet meebeleefd hebben!

• 11 Februari 2010 - 19:43

Yvonne En Paul:

Leuk leuk, we hebben genoten 11-02 van jullie verslag en kunnen nog meer genieten!! We hebben dit al vrij snel gevonden bedankt Ingrid. Veel plezier verder voor jullie allen. groet uit een wit Naarden!!

• 11 Februari 2010 - 19:43

Nicht Truus:

Lieve Anneke en de rest
    Ik was zelf even op reis maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat zie je er fantastisch uit op de foto's. Ik geniet van jullie verhalen en schrijfstijl. Ga zo door