Zilver Bear is weer nieuw - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu Zilver Bear is weer nieuw - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

Zilver Bear is weer nieuw

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

Vanuit een warm Trang kan ik de lezers melden dat we naar een ritje van 56 km fietsen kunnen constateren dat Silver Bear weer nieuw is en er vanavond met zijn squaw tegenaan kan op het Chinees nieuwjaarsfeest dat we gaan bekijken. ook nog even naar Annies second hand bookshop geweest om een hollands boekje te scoren maar helaas werden er geen boeken maar alleen sieraden verkocht en dit kost ome henk natuurlijk weer een vermogen we kunnen aan het eind van de reis DHL bellen niet voor de kunst maar voor An haar sieraden verder gaat alles goed en het volgend verslag zal weer van an haar hand komen.
Namens ons allen iedereen bedankt voor het volgen van de reis en tot lezens en voor de carnavalsvierders in

• 13 Februari 2010 - 12:27

Peter:

He Wimpie. goed bezig. ben vanochtend nog even paar uurtjes op de oostvaarders plassen geweest. we missen je wel hoor.. Jullie allemaal natuurlijk. Groeten Peter

• 13 Februari 2010 - 13:04

Edith:

Hoi, allemaal,het is hier nu 2u 's middags heb net een uurtje gelopen,het is erg koud en liep er ook van te balen maar denk dat ik dit toch lekkerder vind als ik moet kiezen!nou veel plezier en geniet ervan!!

• 14 Februari 2010 - 08:12

Mandy:

Hallo
    Gelukkig dat wimpie opgeknapt is. Zie dat de temperatuur nog lekker is. Een wereld van veerschil met hier. Het sneeuwt weer. Maar laat maar doorsturen de kunst. Groetjes en veel plezier vandaag

• 15 Februari 2010 - 09:43

Joyce:

Pa mocht je benieuwd zijn op youtube kan je optocht zien. zoeken op optocht 2010 deel 1 dan iets voorbij de helft van het filmpje!!

Nou fijn dat alles goed gaat daar.

Groetjes

• 15 Februari 2010 - 17:03

Eric En Lya:

Hallo Henk en Annie, Van Joost en Hettie hoorden wij over jullie fietsinspanningen langs een ons welbekende route. Ontzettend leuk om te lezen. Oude herinneringen komen weer voorbij. Geniet maar volop van de warmte. Hier is het roet-koud.
    Wij wensen jullie nog een fijne tocht met z'n vieren en hartelijke groeten van ons beiden.

• 15 Februari 2010 - 21:10

Hetty:

Lieve fietsers, Erg leuk jullie even gesproken te hebben.Ik ben een aantal dagen bij moeder in huis geweest en daardoor jullie verslagen niet gelezen.Sorry M. Henk,met uw telefoontje, ik weet er alles van.Het vliegt eraf. Het was overigens wel een emotionele week, mam vraagt jullie de groetjes te doen en hoewel ze jullie mist het fijn vindt dat jullie genieten. Ze heeft weer een drukke gezellige zaterdagmiddag gehad en we hebben aan de zijlijn erg genoten van de Carnavalsdrukte, broodnuchter.Hoog he zo'n olifantenrug. Veel liefs en fietsplezier ook namens Abe Hetty

• 16 Februari 2010 - 16:58

Joost En Het:

Waar zijn jullie.nu?

Al in Satun gearriveerd??
    Of zelfs al in Langkawi?
    Vergeet vooral niet daar de reuze garnalen te eten en je weet ook direct dat je in Maleisië bent!! Heel mooi deel van de reis!!!!
    We horen graag weer van jullie.

• 16 Februari 2010 - 18:04

Nanette:

Helemaal goed! Deze DHL pakketten mogen wel naar Nanette verstuurd worden ;-)Geen enkel probleem.

Groeten,

Nanette