we zijn aangekomen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu we zijn aangekomen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

we zijn aangekomen

Door: Anna Buenhombre

Blijf op de hoogte en volg Anna

01 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Happy newyear.
We zijn aangekomen maar niet vd oliebollen!
Ten eerste hulde aan Elly die in kader van particiepatiemaatschappij ons vrijwillig heeft voorzien van slaappillen! Khapun Kha!
Henk heeft gelukkig weer Fausti Coppi enkels na een nachtje slapen, tjonge tjonge wat een "voch" krijg je in je enkels. Tijdens de stop over in Singapore nog ff met een bus door de stad gereisd om de wachttijd te verkorten, maar wel afzien, totaal een uur 29 onderweg geweest. Hier zit de kerststemming er nog goed in en het vuurwerk was fantastisch. Maar eerlijk gezegd hebben we het wel gehoord maar niet gezien want totaal in coma geraakt toen we ff gingen rusten.
Het eerste tempeltje zit er weer op en de fietsen zitten weer in elkaar. 3 Januari vertrekken we vanuit Chiang Mai naar Chiang Dao.

• 01 Januari 2014 - 11:03

Joop:

Veel plezier, geniet er lekker van

• 01 Januari 2014 - 11:08

Mieke:

Hey Anneke, wat een prachtig begin weer van het Nieuwe Jaar, aller beste wensen voor jullie en geniet van jullie reis.
    Ik ga je volgen!

• 01 Januari 2014 - 13:41

Fred:

Hallo Anneke & Henk,
    Een GOED BEGIN is het halve werk, ik Wens jullie mooi fietsplezier en een Gelukkig 2014.
    Niet te vuel "voch" Henk, dat zak tog mar na`r de bene.
    groet.

• 01 Januari 2014 - 21:01

Dino:

Hey kanjers, goede berichten, respect!! Fijn dat Henk toch op tijd is ontwaakt gnfl!
    Zet'm op globetrotters.

• 02 Januari 2014 - 07:40

Jim:

Ja hoor, weer gelukt!
    Ik had nog willen zeggen; "pas op voor de spugende Thaise lionfish!" Maar nu staat ie al op de 1e foto.......
    Dat betekent dat jullie (als het goed is) een jaar lang EXTRA GELUK krijgen!!

Daar kun je dus mee op pad, veel plezier, happy new year!

Oh ja Henk, ben uitgeschoten met mijn kettingzaag, zo per ongeluk dat Vakkundig ingepakte kunstwerk in de voortuin onthoofd..... Neem voor 200 baht maar een nieuwe mee

Shalom, Jim.

• 02 Januari 2014 - 11:03

Jeanne:

Geweldig, kijk uit naar volgend verslag en wensen jullie een heel goed 2014!

• 03 Januari 2014 - 21:14

Paul En Muriel:

Gelukkig Nieuwjaar buren!! We gaan jullie volgen. Veel plezier en geniet ervan. In Kortenhoef regent het heel hard nu... Groetjes Paul, Muriel, Bram en Thijs

• 04 Januari 2014 - 21:54

Pieter En Joke:

Wat gaat het toch snel . Zo komt Pieter thuis met de groetjes van Henk en Anneke van af de andere kant van de straat en zo het eerste bericht van de andere kant van de wereld. Ja een hele reis maar dat weten jullie als geen ander. jullie weten waar jullie het voor doen dus nu lekker genieten van de mooie tocht die jullie gaan maken. We volgen het. Veel fiets plezier.
    Neem ook jullie rust op tijd. Gr.ons

• 05 Januari 2014 - 11:36

Liersen:

hoi Anneke en Henk.
    Nog de beste wensen.
    geniet van jullie trip.

intussen zijn de tweeling geboren op 3januari.
    zoon danilo en dochter gioia.

groetjes fam.liersen

• 05 Januari 2014 - 19:48

Marti Valks:

Jullie ook de beste wensen en geniet van julli mooie reis!