weer terug in Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu weer terug in Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anna Goedemans - WaarBenJij.nu

weer terug in Negombo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

22 Februari 2011 | Sri Lanka, Negombo

Ayuu Bowan,
We zijn weer terug waar we zijn begonnen en van Hikkaduwa en Bentota naar Colombo gefietst en nu dan weer in Negombo. Sri Lanka is in de ban van het wereldkampioenschap cricket. Dit wordt hier gehouden en ze zijn er dolop. We snappen de spelregels niet maar juichen natuurlijkmeeen Sri Lanka wintde eerstewedstrijd tegen Canada. Wij gaan langzamerhand de fietsen weer in pakken. Het weer is prima al wordt het in de regel om een uur of 4 bewolkt met 's-avonds af en toe een bui!
Ondanks insmeren met factor 0 zijn Henrico zijn benen toch aardig verkleurd!!! Zoals jullie op de foto's kunnen zien.
Istutie (bedankt) en tot gauw.
Henrico en Annie

  • 22 Februari 2011 - 11:44

    Ton Schouten:

    Beste Annie en Henk,

    Jullie berichten volgen haast sneller dan dat ik er op kan reageren. Ik had vanochtend juist wat achterstallige mail met jullie vorige verslag zitten lezen. De tijd is omgevlogen, en jullie bereiden je dus al weer voor op de terugreis. Ik zie dat het in Negombo half-bewolkt is en 34 graden. Bereid je dan maar voor op een cultuur én klimaat schok want het is hier momenteel weer behoorlijk fris (wordt warmer in het komend weekend).

    Goede reis en we kijken al weer uit naar de traditionele foto/film avond.

    Groeten Ton Schouten

  • 22 Februari 2011 - 16:23

    :

    Hallo Anna!

    Ik ben Minke Wink, en een aantal dagen geleden vond ik werkelijk mijn DROOM vacature op internet.

    Internationaal Ambassadeur bij de Postcode Loterij.

    Ik heb me kandidaat gesteld voor deze vacature.

    De vijf (teams van) kandidaten met de meeste stemmen uit het publiek gaan rechtstreeks door naar de eindronde!!

    Ik heb dus heel hard zoveel mogelijk stemmen nodig!! Nog ruim 1500 om in de top 5 te komen!

    Ik wil je vragen om op mij te stemmen via deze link: www.internationaalambassadeur.nl/MinkeWink
    (klik op stem, vul je emailadres in en bevestig via je mail)

    Ik waardeer het echt enorm en zou het echt geweldig vinden als je dit voor me wilt doen! Alvast ontzettend bedankt voor je moeite!

    En door op me te stemmen maak je ook nog eens kans op een reis naar BALI =D

    Groetjes Minke

  • 22 Februari 2011 - 18:03

    Karin En Jan:

    Heeft Henk zijn snor laten staan?
    KArin en Jan

  • 23 Februari 2011 - 18:30

    Fam. De Munnik:

    Hé vakantiegangers, leuk jullie verhalen weer te lezen!
    Gaat het goed met lijf en leden?

    Nog veel plezier geniet er van!

    Groetjes Uit Weesp

  • 23 Februari 2011 - 20:09

    Marian K.:

    Goede reis terug en wachten vol smart op jullie mooie verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Buenhombres fietsen on Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2011

weer terug in Negombo

20 Februari 2011

Turtles, olifanten en zo meer

11 Februari 2011

In Un watuna

11 Februari 2011

Batman en Zorro bezoeken een tempel

03 Februari 2011

rege,regen,regen
Anna

Actief sinds 31 Dec. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 114390

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 20 Februari 2015

Fietsen en snorkelen

30 December 2013 - 27 Februari 2014

Noord Thailand en Noord Laos

29 December 2012 - 19 Februari 2013

Oost Thailand, Laos, midden Thailand

20 Maart 2012 - 04 Mei 2012

Buenhombres weer op de fiets

18 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Buenhombres fietsen on Sri Lanka

19 Januari 2010 - 27 Maart 2010

bangkok-singapore

Landen bezocht: